Com treballem

Disposem d’un ample ventall de programes i serveis adaptats a les necessitats de la comunitat educativa.

 

Fem un seguiment continuat de les activitats marcant paràmetres de qualitat compartits amb les famílies i l’AMPA/AFA, mitjançant una organització propera que permet recollir de manera àgil qualsevol incidència al servei relacionada amb els infants, les necessitats de les famílies, AMPA/AFA i centre Educatiu.

 

  •  Tenim a disposició de les famílies un departament d’atenció a les famílies, encarregat de recollir les seves demandes i vehicular la resposta adient.
  • Realitzem una recerca continuada dels diferents perfils educatius relacionats amb els programes: mestres, talleristes, mestres nadius, monitors/es especialitzats, etc.
  • El nostre departament de comunicació s’encarrega del disseny i elaboració de la informació necessària per a cada centre, fent la seva difusió amb mitjans telemàtics (web, xarxes socials, mail, etc.) i editorials (fulls informatius, programacions activitats, etc.)
  • Gestionem tot el procés de difusió, inscripció i cobrament de les quotes amb un sistema adaptat a les necessitats de cada centre, amb modalitats de cobrament específiques per a cada família, i sistemes presencials i telemàtics (inscripció i cobrament).

  • Cada centre compta amb un/a responsable que realitza una visita mínima setmanal als centres educatius, i està a disposició de l’AMPA/AFA.

  • Estem organitzats per a garantir al màxim la seguretat dels infants i el manteniment de les infraestructures, mitjançant visites in-situ i dispositius telemàtics, amb un sistema de seguiment electrònic.



TRUCA'NS I ET FEM UNA PROPOSTA A MIDA

Telèfon: 93 736 47 22